måndag 18 oktober 2010

Alla goda ting är tre

Ibland är allt som behövs en ledig helg, en bästa kompis och en bästa syster.
Precis vad jag fick den här helgen!

Dagsutflykt till vackra Wiks slott igår med Peran och Jesper. Underbar höstdag!
Vi lekte, grillade korv och promenerade runt och låtsades att vi bodde på slottet :)

På kvällen bokade vi tjejer bastun och hade lite SPA, åt sushi och lyssnade på 90-tals musik!
Senare promenerade vi över till Martin - han och Nina har inte setts på ungefär 12år (!!!) så det blev ett mycket kärt återseende. Vi bodde på samma gata när vi var små och det gör vi ju nu också :) kanske även blir så att vi delar lya snart om jag inte lyckas fynda nåt.. men eftersom han är en grym mäklare så tycker jag han borde kunna hitta en takvåning med pool till mig utan problem ;)
Att se min älskade syster och Fia skratta såhär tillsammans gör mig så glad :) dom röjde loss bra på högtalaren och tokade sig som vanligt!
Ni är underbara och tack för en superhelg!
Inga tider att passa, ingen stress, inga måsten, inga planer utan bara spontana aktiviteter och glada miner var precis vad vi alla tre behövde. Massa skratt och tok!
Igår dansade vi natten lång och fick med oss Anna och Lottie till BJ..
 

Har haft Lottie & Lisa här ikväll och vi såg "The Bucket List". Fin film och ännu mer fina tjejer!
Imorgon är det jobb igen, härlig känsla att längta lite till skrivbordet och all planering. Veckan börjar med några möten och kommer sluta med examen på fredag :) ÄNTLIGEN!!
Där emellan kommer det också hända lite skojiga saker. 
Vem har sagt att hösten behöver vara grå och trist????


1 kommentar:

Frida sa...

Wiiieee I love you!