måndag 25 oktober 2010

Du har det som krävs!

Jag vill lägga till (även om det ryms i orden som nämnts):
- social kondition
- ett proffsigt bemötande
- en jävla vilja

Drömjobbet "får" man inte alltid, man får SKAFFA SIG det! Eller skapa det själv!
Allt går, leta upp dina barndomsdrömmar om du tryckt undan dom i flera år och fundera över om de fortfarande är aktuella. Drömmar är där av en anledning! Det är aldrig för sent, det är värt att satsa för att få leva sin dröm. Nästan varje vecka hör jag personer säga att de hellre egentligen skulle vilja göra något annat än vad de gör. Stackars er, tänker jag då och vill komma på nåt motiverande att säga, men det biter ju inte på alla såklart. Alla sitter inte i den sitsen att dom kan vända upp och ner på tillvaron. Men alla kanske kan göra nånting. Baby steps, you know :)
Behöver du en spark i röven går det bra att be om en och väntar du på att halka in på ett bananskal kan du faktiskt placera ut några gula skal själv. Det funkar, jag lovar.

Tack alla ni som låtit mig ta vara på alla möjligheter detta år och som trott på mig och Lottie! Tack vare er och tack vare vår fokusering, tid och energi har man nu ett jobb som jag brinner för! 
Den känslan är grymt skön!
Nu väntar en spännande vecka med premiärevent :) Vi ska genomföra våra två första events!

Inga kommentarer: