lördag 9 oktober 2010

Sveriges bästa Mediehus!


Det är kul att arbeta i en organisation som går framåt och inte bakåt!
Mediehuset UNT kör med full fart framåt och jag tänker hänga på!
Mötesfabriken (där vi är anställda) ägs av samma koncern som UNT, därav att vi är "deras" eventbolag och kommer jobba mycket med deras kunder för att kunna erbjuda helhetslösningar. Sedan kommer vi även ha externa uppdrag och med våra förutsättningar och med tanke på första veckans rivstart så kommer vi expandera ganska så snabbt! Keep your eyes open ;)

Det har varit en intensiv vecka, Branschfest på Berns i torsdags kväll då vi tog hem priset som bästa Annonsorganisation. Ingen blev gladare än försäljningschef Andreas Hall som gör ett otroligt jobb!
En duracellkanin som trott på mig och Lottie från dag 1 och som jag har mycket att tacka för!
Det var vampyrtema på festen och jag måste säga att jag var imponerad av hur snyggt de gjort allt. Mycket bra anordnat och maten var super! 

Lottie har gjort ett GRYMT jobb i veckan!
Alltid glad, hungrig på nya projekt och som en solstråle vid min sida. TACK för att du finns!

Nu är jag i Sundsvall och idag fyller faktiskt min älskade far 60år! Det ska vi fira!!!!

Inga kommentarer: