tisdag 5 oktober 2010

Underbara kontraster!

Förra lördagen på Zuma Beach, Malibu


Lördag eftermiddag i Uppsala

Det är härliga höstdagar nu och jag vill passa på att ta sköna promenader när jag inte jobbar eftersom jag snart inte kommer se dagsljus på veckodagarna. I lördags hade jag en heldag med Lisa, Lottie och Henriette i Ulltuna. Jag och Lottie höll ögonen på den här lilla busen..
Jag såg till att han fick göra lite hushållsarbete och sen ville han knappt sluta! 
Gabriel, du kommer bli en sån tjejmagnet, speciellt om du fortsätter älska att diska ;)
Lisa blev lång och fin i håret tack vare Henriette och vi skålade i lite bubbel för mig & Lottie, tack snälla Lisa!

På kvällen var vi hemma hos mig jag, Lottie, Lotta och Anna. Och sötaste Billan såklart!


Lotta och Peter ska köpa radhus och under tiden det byggs ska hon bo hos honom i Sthlm. Kommer sakna att ha henne nära!!!!! Men som tur är träffas vi ju varje dag på jobbet nu när vi är på UNT igen ;) Perfekt!
Tack för en rolig kväll tjejer!
(Bilder tagna av Björn Dimberg)

Inga kommentarer: