måndag 25 oktober 2010

Miss you, nerds!

Nu sitter väl dom här två på Starbucks och "pluggar" (läs: pratar affärsidéer och meningen med livet) :)
Ibland får jag Frida-o-Peter-abstinens och just nu fick jag det. Drömde jag att vi nyss sågs? Det känns overkligt på nåt sätt för varje gång vi ses är det intensivt för ett ögonblick och sen är det över. Poff. Just like that. Som tur är finns internet. Jag ska gå och se "The social network" som jag precis missade i USA, den ska vara grymt bra!

Saknar er, Frida och Peter! De underbara stunderna jag fick med er för några veckor sen gjorde mig väldigt glad och jag längtar tills vi ses igen!
Frida ska hem till Sverige i jul och har tydligen en massa saker på g som jag blir nyfiken på..berätta nu! Och informera mig när du bokar resan så jag kan tömma kalendern!

Förra året vid den här tiden var vi på väg till Vegas för att fira Halloween - jag, Frida & Gino och det var en rolig tripp såklart. Halloween i Vegas är BÄST!
Gino underhöll oss med kuddkrig och genom att försöka skrämma skiten ur mig och Frida som vanligt. Kommer aldrig glömma när vi låg och sov i vår lägenhet med Katta en natt och någon dåre börjar banka på dörren och skrika som ett psyko... självklart Gino! :)

Gången innan i Vegas var brorsan med. Här posar vi framför Bellagio fontänen som jag aldrig lessnar på för den är så fin och "precis som på film" :)
 
För övrigt var det första lönen som kom idag, 3 dagar efter examen. Tackar! Väldigt välkommen!
Den 4 januari ska jag till Åre :)

Inga kommentarer: