måndag 11 oktober 2010

Work it out

Satan va kul det var att träna!
Eller nja, step passet var inte kul (förlåt My för att jag drog med dig..) men som jag har längtat efter att röra på mig mer än till och från jobbet! Alltid kul att träffa My också!
Om jag skulle få välja skulle jag ha gymkort på alla ställen i stan, anmäla mig till massa bollsporter och sen testa nya grejer varje vecka. Men riktigt så ser inte verkligheten ut nu. Mitt mål till och med nyår blir att hitta tillbaka till mina träningsrutiner, jag har helt ramlat ur fas. Jag är less på gymmet, jag är less på dåliga pass, jag måste helt enkelt hitta på nåt nytt för energin måste ut på nåt sätt och jag hatar att vara i såhär dålig form. Skärpning, Olai!

För övrigt en bra måndag på jobbet... möten, planering, organisering, idéutveckling och världens bästa Lottie & Lotta! Vilket lyxigt jobb jag har! Love it!

Sen har jag fått Åre-cravings... blir en resa dit snart!

1 kommentar:

My sa...

Du får helt enkelt ta och bli instruktör själv =) dom har audition på söndag!

Nä, det där passet var verkligen ingen höjdare, men jag bjöd ju på en snubbling allafall =)