fredag 31 december 2010

2011- bring it on!

Jag har firat nyår på många olika roliga sätt de senaste åren och jag försöker minnas vilket år jag gjorde vad och det är kul att tänka hur mycket man faktiskt gjort på nyår.
Bland mina minnen finns bland annat en fest & -25 grader i Sundsvall då vi slutade på akuten med Marias fot, hemmafest i Haga då vi firade in tolvslaget i en rondell, mysig och trevlig lyxmiddag hemma med familjen, champagne på tolvslaget i ett flygplan mitt över indiska oceanen, isvaksbad och bastuflotte, en galen fest med gamla kompisar och dans hela natten, förra årets succékväll hos storebror... jag har firat som singel, sambo, särbo, full, nykter, glad, ledsen och i år hade jag bara en plan: att inte styra upp nåt!
Man kommer långt med en flaska bubbel och fina vänner eller familj :)

Jag har nog aldrig gjort nån big deal av nyårsafton men visst är det speciellt med ett nytt år, hur man än vänder och vrider på det så känns det som en ny start. Eller i allafall ny energi!
"Slutet på en resa och början på en ny..." och det är med blandade känslor., vissa saker/personer följer inte med in i 2011 men samtidigt har man ingen aning om allt spännande som väntar. Åren går, det är en sak som är säkert och som inte går att ändra på. 2010 var ett fantastiskt roligt år och jag är tacksam för alla fina människor som jag mött och som jag har i mitt liv ♥ Ni betyder allt, TACK!


GOTT NYTT ÅR önskar jag er! 
Börja det nya med ett gott skratt och dela ut några varma kramar till dom du tycker om!

Inga kommentarer: