torsdag 27 september 2007

Delad glädje!

Jag pratade med Gino och Kalle igår om nästa termin. Jag vet fortfarande inte om jag stannar här eller åker till Sverige efter jul. De två till höger här nere kommer hit i januari och jag vill inte åka hem när två av mina favvosar kommer hit! Sen blir jag SÅÅÅÅ glad när Gino och Kalle pratar så bra om mina vänner som dom knappt känner. Jag vill helst att alla mina vänner ska kunna dela all glädje tillsammans =) det vore väl kul?! Så Jossan, My och Fia....KOM HIT NI MED! Hehe. Puss, saknar er tjejer!!

V-dala nation Uppsala, juli-07

4 kommentarer:

Anonym sa...

CHRIIIISSSSS...du MÅSTE stanna =) annars blir jag lessen =( å Josefin den andra har jag redan lyckats övertala så hon kommer å hälsar på hihi, ELEMENT here we come hihi! Vad roligt att ni pratar gott om oss annars jäääävlar haha...närå..puss på dej min sötnos..stanna stanna stanna, det blir en övörglömlig termin...pleeeease PUSS

Josefin sa...

Men Chris, du måste stanna! De skulle vara såååå roligt hihi Seees snart
kram

Anonym sa...

Om du bestämmer dig för att stanna i LA.Lovar jag att jag ska komam och hälsa på dig i april när jag dansat klart! Vill verkligen dela ditt intresse för USA. Du är min stjärna och jag kan inte leva utan dig. Halva jag vill ha dig här...nära... Har funderat och funderat och och jag lyckas plugga i vår...ska söka utbildning nära dig..!

Du är mitt ljus gumman!
Puss Fia

Anonym sa...

lart mycket