måndag 3 september 2007

Hösten är här!

Och här har jag tillbringat min helg, what about you? ;-)



Fest med våra badvakts-polare från förra sommaren i en helt fantastisk trädgård som en av killarna byggt helt själv. Där finns en öppen eld, en bar, en bäck med fiskar, en jacuzzi, coola badrum och ett renhuvud på väggen som han kopplat en mikrofon till så man kan få den att prata och skrämma livet ur folk som går förbi, haha!

Kan man ha roligare? Den här bilden visar verkligen hur kul vi har här borta. Katta och Frida, ni gör min vardag till ett enda stort gapflabb, jag ser framemot många sådana här bilder framöver.

Jag och Frida med Ripple och Jim som vi lärde känna förra sommaren!

Katta vågade prova den starka maten.....och hon ångade sig!
Hon fick doppa tungan i spriten resten av kvällen och proppa i sig kakor och annat...hon brann helt enkelt!

Inga kommentarer: