måndag 17 september 2007

Som en dag på SPA

Jag & Malin i vågorna idag.
Katta råkade ta svartvita bilder utan att veta om det. Hoppas det framgår hur härligt det var ändå =).













Freesbee kastande som syns dåligt på bilden...
Gino i sin fina Siebring-cab och utsikt över havet längs vägen...














Jag och Katta ligger i våra sängar och pluggar. Eller jag tar en pause just nu. Frida är hos Marcus som kom och överraskade henne igår, kul!
Eftersom hon inte gillar stark mat passade vi hårdingar på att äta indiskt ikväll. Det finns en restaurang runt hörnet som vi var tvungna att testa. Katta har tjatat om Tandori chicken hela veckan =)
När vi satt där och åt sa hon att det känns som att vi varit på SPA idag. Och jag kan inte annat än hålla med, en riktig uppiggar-dag och njutar-dag. Vi åkte till Zuma Beach, Malibu, där vattnet är lite fräschare än på Venice och vågorna större. ÄNTLIGEN fick jag bada i roliga vågor igen! Vattnet är runt 20 grader fortfarande så man kan vara i lääääänge.
En tjej från en av mina klasser kom också, Malin, och hennes halvamerikanska kille som bott här i tre år. Dom är supertrevliga och äntligen har jag hittat nån som gillar att träna mycket!!! Tjoho, vad glad jag blev! Vi ska gå och träna imorrn, jag drar med henne på mitt gym som är mycket mindre och sämre än där hon går men jag har inte råd med något bättre....!

Vi badade i allafall en lång stund och bikinin flög nästan av igen, precis som förra sommaren när jag och Sara var där =)
Vi kastade freesbee (stavas det så?) och åt vindruvor som galningar också innan vi drog hem.

Min hud är bebismjuk och lite mer brun, så ja - SPA a la Cali har vi varit på idag!

Inga kommentarer: