lördag 22 september 2007

Grattis grattis Gino Maggi!


Idag fyller Gino 23 år. Han är en stor anledning till att jag älskar att vara här borta för han är en av mina bästa vänner. Han är helt galen och ibland vill man strypa karln...som t.ex. när han kommer och bankar in vår dörr klockan 02.30 på natten när vi sover....eller som när han knyter upp min bikini på stranden...eller när han kör som en galning...eller när han ringer och låtsas vara från polisen och skrämmer skiten ur mig....!

MEN...för det mesta är han hur bra som helst och får mig alltid att skratta så jag får ont i magen! Han ser dessutom ut att må så bra nu när han kör runt i sin nya cab och brudarna flockas! =) Jag hoppas han får en superbra födelsedag även om jag inte hyrt in några strippor till honom...han fixar dom ju själv så ;-)

Grattis min favvo Italiano, du är bäst!

Inga kommentarer: