torsdag 27 september 2007

ÄNTLIGEN!!

Nu har vi fått vårt internet och kanaler! Det tog ju bara 4 veckor. Tjejerna sitter klistrade framför Operah nu och jag har precis kommit hem från skolan. Political Science provet gick nog bra men Nutrition midtermen gick inte så bra. Blandade ihop en massa saker i min trötta hjärna :-( Nu är det marketing uppgiften som ska vara klar tills imorrn och sen nutrition presentationen tills måndag. Ska verkligen försöka kämpa ihop det så bra som möjligt. Ska även börja på min "business plan" till min sports management där jag ska börja planera för mitt egna träningscenter/gym. Spännande! Jobbar jag tillräckligt hårt kommer jag kunna förverkliga den planen en dag i framtiden. Det vore väl nåt?! :-)

1 kommentar:

My sa...

Jaa!! Öppna ett gym...Det måste ju vara jätte spännande. Där har man verkligen mycket åsikter om hur det skulle vara =)

Men en fråga, vad sysslar dom andra med egentligen? Låter som dom bara softar hela dagarna, medan du sliter =)

Men Chris, känns det tungt så kan du ju tänka på att det sitter en liten smurf på andra sidan atlanten som också har VÄLDIGT mycket att göra, och dessutom utan LA-solen...hahaha

Puss på dig och kämpa på!