lördag 15 september 2007

Stanna världen en stund!

Tiden går fort. Hjälp! 3 veckor har redan gått i skolan och jag har en hel helg med massa plugg framför mig nu. Idag fick jag lite gjort. Kom iväg till gymmet också, borde verkligen vara där mer än jag är men jag är så trött på att träna själv...Katta, kom igen nu!!!!!! Veckan har varit bra. 25 grader varmt och SOL varje dag så man har njutit på väg till och från skolan varje dag. Härligt! Idag gick jag ner till stranden där dom andra redan var och slappade (jag var duktig o stannade hemma o pluggade ett tag!). När jag kom gick dom och käkade så jag fick en timma för mig själv. Stranden är verkligen lugn och skön nu, i stort sett inge folk alls. Jag ÄLSKAR att ligga där på min handduk med iPoden i öronen och bara njuta och tänka. Igår kväll såg vi "Blades of Glory". Kass film. Ikväll åkte vi med Jack, Kalle och Gino till Westwood. Det är längre in mot down town Los Angeles och väldigt nära UCLA campus området. Det är massa unga människor ute på gatorna, många mysiga caféer och restauranger. Vi satte oss på "Habibi café" där man röker vattenpipa och dricker te. Mysigt! Sen lyxade jag och tjejerna till det med varsin ICE CREAM SANDWICH som består av två STORA chocolate chip cookies med glass emellan. Mums! Vi skulle stannat till på en bar där Lu jobbar numera men gamla och trötta som vi är åkte vi hem och la oss istället! =) Förresten....i natt vaknade vi av att det plingade på dörren kl.02.30....eller inte plingade utan snarare BANKADE hysteriskt....Det var Jack, Gino o Kalle som fick för sig att busa med oss. Katta blev så rädd att hon skrek...jag fattade på en gång att det var dom och blev bara ARG (hatar att bli väckt)....vi öppnade inte fast dom stod där ett bra tag och plingade och skrek. Till slut drog dom och vi konstaterade att dom INTE märkt att vi glömt låsa dörren. De hade bara kunnat smyga in och helt klart skrämt ihjäl oss i sömnen.....! Okej, tiden går sjukt fort fram....14 september redan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni MÅSTE LÅSA DÖRREN...jag hade nog reagerat som katta tror ja å gallskrikit...de e ju det ja säger till frida att ni gör så toookia saker att ja inte vet om ja vågar va me er hihi...CHRIS..om du stannar så tränar JAG me dej nästa termin hihi...schysst deal va ? puss