onsdag 26 september 2007

Sista rycket

Två prov imorgon, i nutrition och political-science. Sen en svår inlämningsuppgift tills på torsdag som jag inte riktigt får kläm på...Hmm.. tycker inte om när det är luddiga frågor man ska svara på. Då blir det lätt luddiga svar...! Idag trodde jag och Frida att vi skulle spy på bussen. Det luktar inte illa längre, det stinker värre än värst. Snuskigt som bara den...folk duschar inte, folk byter inte kläder, folk borstar inte tänderna och busschaufförerna sätter inte på ACn!!!!! Vi kastar oss ut från bussen och dränker in oss i desinfektionsmedel (köpte nytt Fia!) och försöker bli av med alla bakterier vi fått i oss. Inte undra på att folk blir sjuka som åker buss. Blääääää....ge mig en gasmask! I lördags när Gino fyllde år hängde jag med ut i Hollywood. Skulle egentligen inte men jag kom på att om jag inte dricker och om Jack ändå kör så är det lugnt. Vi hamnade på Cabana Club och fick dansa loss, till Brittans nya bland annat! Kul! Åkte även nercabbat genom Hollywood klcokan 23.30 på natten....såååå härligt! Älskar Ginos bil! På fredag kommer mamma och Per och hälsar på. Ska bli så himla kul att äntligen få visa nån i familjen hur härligt det är här borta. Jag hoppas att dom kommer få en underbar semester och roliga minnen härifrån. Måste läsa klart nu....

Inga kommentarer: