torsdag 6 september 2007

Menar ni allvar?

Jag ska inte gifta mig. Det var mest pa skoj (jag fick fragan pa riktigt dock!)
Haha. Men det var varst va ni var pigga pa ideen, brudar! Bara du Eddie som inte riktigt ville erkanna att det vore coolt att ha en tjej som gift sig med en amerikan for att fa sitt visum. Unnar du inte mig ett green card, va? Eller har du nan battre ide hur jag ska fa det? Du kan fa gifta dig med nan brud i Kanada om du far for dig att vilja stanna dar. Men ful som stryk ska hon vara!!!
Men om jag nu gor det kommer det vara topsecret sa ni kommer anda inte att fa veta nat. Man vill ju inte riskera att fa Homeland Security efter sig!
Vill man nagot tillrackligt mycket sa gar det anda. Vill jag jobba i USA i framtiden sa kommer jag gora det. Pa ett eller annat satt ska jag fa in en fot dar jag vill ha hela min kropp en dag! Jag ska bara komma pa vad det ar jag vill pyssla med forst,haha...DAR har vi ett storre problem mina vanner!
Vi ska gora en "business plan" pa min Sports Management kurs. Man ska planera sin "dream business" med allt fran ekonomi, personal, mal till inte minst strategi, ideer, tillvagagangssatt och struktur. KUL!!!!! Jag har aldrig gjort nat liknande sa det ser jag fram emot!
Tanker inte avsloja vad jag har for ideer annu men ni far hora sen.
I min Nutrition klass ska vi gora ett team projekt och dar ska jag gora lite research om "Italian Americans"....mmmm pizza =)

3 kommentarer:

Josefin sa...

men Chris det var ju synd att du inte ska gifta dig men ok jag tror att vi alla respekterar ditt beslut ;) Stanna där du är så ses vi snart! Puss å kram

Anonym sa...

=( nämen nu blir jag lite lessen ju...haha skoja bara...helt okej om du inte gifter dig..kul att du trivs med dina klasser =) puss

Anonym sa...

Fast ett strandbröllop i Malibu i typ februari vore ju inte HELT FEL HAHAHAHA...pusssssss