söndag 10 maj 2009

BraveTime

I torsdags jobbade jag på BraveTimes användarmöte i World Trade Center. BraveTime är ett Knivsta-företag som jobbar med schemasystem och Work Force Management som det så snyggt heter.
Jag stod och välkomnade kunderna och guidade dom rätt och försökte ge ett trevligt intryck och se till att alla var nöjda och glada. Jag snodde visst fokus från den riktiga receptionen vilket gjorde att jag fick göra jobbet åt dom också, dvs guida alla andra företagsgubbar som skulle på konferens...
Jag diggar namnen på konferensrummen... vi höll till i New York :)
Se så check jag såg ut! Haha!
Hockeyprofilen Niklas Wikegård var där och föreläste om värdegrunder. Jag försökte även fixa Fas 2 projekt på SVT genom honom :) Får väl se hur det blir med det, men trevlig var han!
Snygga lokaler på WTC!
Ett roligt uppdrag som jag tackar Andreas för att jag fick chansen att vara med på! Förhoppningsvis får jag hjälpa till fler gånger, det är kul att vara ute bland business-folk emellanåt och speciellt när man får beröm när man ansträngt sig för att göra ett bra jobb!

Inga kommentarer: