tisdag 12 maj 2009

Mera Stockholm!

I fredags tipsade Naja om en fyndhörna som hette duga - ADIDAS sålde ut en provkollektion i Hovet. Hela stället var fullt av prylar, bra grejer inte skitsaker, och det var ju ganska mycket folk :)
Jag, Fia, Josse och My drog dit och slet och fyllde tomtesäckarna som man fick istället för kundvagnar!
Josse hittade ett pannband, det blev många skratt när vi stod där och rev bland saker som värsta galningarna och sen bara slet av oss kläderna för att prova, inga provrum här inte!
Fia med sitt orginal-garv :) Lurviga lurar känner vi ju igen från Oslo, hehe!
Senare mötte vi upp Sara, Jossan och Madde och gick på invigningen av nya World Class gymmet på Nybroplan. Vi gick på ett DANCE pass och det var HUR kul som helst!
Mina absolut bästa dansbrudar! Vi stod längst fram och röjde som om scenen var vår :) Riktig glädje spred sig i hela kroppen och vem blir inte lycklig av att få dansa sig såhär svettig?! :) LOVE YOU Babes!
En aning flashigare entré än på Friskis&Svettis i Uppsala!
Ny jacka!
Ny jacka, samma Fia :)
Efter träningen mötte jag upp Johanna på Hötorget och vi satte oss på UNDERBAR, trotsade den svenska sommaren och höll ut en stund med filtar på uteserveringen innan vi gick in. SÅ trevligt att träffa Johanna, hon jobbar ju som en galning och vi ses alldeles för sällan.
Libanesisk tallrik, very smarrigt :)
I lördags var det mera dans i form av UPPSALA DANSCENTERs Dansfestival. Jag hjälpte Patric och My med att kolla biljetter och fick då dansa några klasser. Roligt och inspirerande men jag var helt död i kroppen tyvärr...
Önskar jag kunde dansa och träna mer än vad jag gör, det är ju sååååå kul! På väg till Västerås nu, kanske hinner spana in nåt gym där imorgon. Kul med nya ställen! Fast jag åker ju inte dit för att träna i första hand... :)

Inga kommentarer: