måndag 4 maj 2009

Något jag tycker om...

.... är killar med humor! Ja, tjejer också men det är extra kul när man lär känna en skojig kille som jag gör nu! För nu är det speciellt en som får mig att skratta väldigt mycket och det är verkligen roligt! Så jag hoppas han fortsätter att göra mig så glad! I lördags var vi på date och det var jättekul... ända tills jag förlorade en viktig dart-match, då blev jag lite less men det ska jag ta igen nästa gång... :) Det är lite lustigt, ibland finns guldkornen så mycket närmare än man tror..... men man ser dom bara inte alltid för alla gruskornen.... Det gäller att sålla lite först med andra ord. Sen ser man dom. Nu ska jag sova, ni har väl inte glömt att deklarera idag?

1 kommentar:

Josefin sa...

Chris så glad jag blir!!! Tror starkt på er... ;) Ska ringa dig ASAP och uppdatera mig :)

Puss å kram min vän, du förtjänar den bästa!