måndag 25 maj 2009

Sunshine!!

Det har varit en helt underbar sommardag i Uppsala idag! Lika härlig som helgen var i Sundsvall! Jag sprang en sväng imorse och tog en prommis till Isabella nu på kvällen och det var 22 grader kl.2130! Uppsala är väldigt vackert såhär års.... mitt hus på övre bilden och slottet här nere...
En stencool Chris i rosa brallor, rosa iPod och lite rosa på t-shirten... Näe, jag växer aldrig ifrån det :) Never!!
Igår kväll tog jag och Tess tåget från Sundsvall och vi trodde vi skulle svettas ihjäl... ingen AC i vagnen och stekhett! Dessutom satt det 4 bohemer mitt emot oss som inte direkt var från planeten fräsch... snuskigt! Men vi hade ändå kul :) planerade lite för en kommande resa och det är så kul att få lite extra tid med älskade Tessan. Kommer sakna dig vännen!
REUNION från 9an i Lördags! Det blev en väldigt lyckad kväll med många kära återseenden. Först var det förfest med de jag umgicks mest med från ön.. 4 snygga blondiner bland andra: Camilla, Eva-Karin, Emmi och Kattis!
Tessan och jag hakade på trots att vi inte gick i samma klass som de andra :)
Fina Anders som jag inte sett på evigheter, han pluggade i Uppsala och bor nu i Stockholm så vi ska försöka ses nåt i sommar. Har många roliga minnen med dom här två kan man säga!
Glada miner :)

1 kommentar:

Märy sa...

Lovely..ser helt lovely ut :) Bra att du är ute och löper inför Lidingö (=den värsta löpningstävling jag har varit på). Du är grymmers! HUr går det med simträning förresten? Är ni anmälda och klara på alla loppen? Man får ju rabbe tror jag om man anmäler sig lång tid innan =)

Ska nog skicka ett mail istället tror jag..hehe..

sköt om dig!
kram