måndag 11 maj 2009

Min farfar!

Farfar och jag sommaren 2007, innan jag opererade ögonen :) Jag blev tvungen att ringa min farfar på vägen hem från skolan. Han är ju för rolig... han stod och byggde en bro hos nån granne och sa: "Ja, du vet, jag jobbar ju svart ibland" HAHA! Vi surrade en massa och det är synd att vi inte hinner ses i helgen när han ska till Västerås på min kusins konfirmation. Jag och brudarna åker ju till Oslo på galej, annars hade Västerås varit ett extra hett resmål just denna helg. Det var evigheter sen jag träffade kusinerna där så dom får nog ett besök snart, farbror Lars har ju tjatat ett tag och jag kommer minsann få höra att det krävdes nåt mer som lockade innan jag satte mig på 804:an. :) Jag blev så glad av att prata med farfar och det betyder mycket att vi har så bra kontakt och kan prata om det mesta, han är faktiskt en som jag gärna ringer till och "skvallrar" lite för han blir så glad och förstår saker och ting väldigt bra. Han kommer även med många kloka ord och roliga kommentarer. Nu längtar jag till Åstön, farfars paradis där hemma i Sundsvall.. sitta och titta ut över havet en sommardag och sen gå ner och bada... Åhhh... snart så :)

Inga kommentarer: