torsdag 28 maj 2009

Sushi & Soccer last night!

Det blev en väldigt rolig kväll hos Andreas igår.. Jag, Sanna, Therese, Per, Jonas och Andreas gjorde sushi och såg CL-finalen. Sushin blev lite försenad och då finns det ju vissa som får blodsockerfall med detsamma :)
Pers min säger allt!
Sanna ser lite skeptisk ut till Andreas rullar med dom blev superbra. Dock var riset lite halvdant men däremot var wasabin perfekt för den kletade JAG på alla bitar :) Sen att alla satt och knappt kunde andas är en annan sak! haha!
Såhär fint dukade vi framför TVn. Tyvärr en kass fotbollsmatch men vi fick lite chockerande underhållning i pausen så det framkallade kvällens garv :)
Kul med sånt här mitt i veckan, därför ska jag aldrig flytta från stan :) Och mina vänner får inte heller flytta!!!!!!

Inga kommentarer: