fredag 8 maj 2009

I Stockholm kan man...

....ta en fika ända till midnatt! :) Jag, Josse och Fia satt på ett lugnt och skönt fik på Stureplan ikväll och skrattade åt bland annat dialekter. Våra egna alltså, kunde inte sluta garva... Lisa Bergström om du läser det här kan jag säga tack för alla garv du bidrog med ikväll utan att veta om det! Hehe! Tänk va kul man kan ha en torsdagkväll...
och lite kalorier till det, ja!
Det finns så mycket shopping i Storstockholm, mycket mer än vi har i Uppsala.. Här är nåt som kanske skulle passa på nästa intervju?! Eller inte...
Har haft en otroligt intressant och givande dag på World Trade Center tillsammans med BraveTime, ett företag som hyrde in mig som värdinna på deras Användarmöte idag. Roligt uppdrag och jag fick bra betyg och samlade på mig lite kontakter som kan vara bra.. Ska berätta mer om det en annan gång. Nu sitter jag och Josse här och har det hur bra som helst. Jag gillar verkligen att vara här hemma hos tjejerna, alltid så skön stämning och imorrn ska vi dansa tillsammans igen. Sååååååå himla längesen det skedde så det blir en höjdpunkt! Henrik ringde mig ikväll, en annan höjdpunkt, och bjöd över mig till hans hotellrum där han är på konferens... synd bara att det är för många mil bort och jag inte har råd med taxi :( Skulle gärna åka till Västerås i helgen och umgås med honom. Imorrn bitti blir det förhoppningsvis promenad med tjejerna och sen stan igen! Kurvan går uppåt nu hörrni....

3 kommentarer:

Josefin sa...

Lovely att träffa dig en snabbis ikväll snygging! Är så glad att du mår bra :) Puss å kram min vän!

Lisa sa...

hahaha! Va har ni nu skrattat åt som jag sagt? :) Förstår inte, jag har väl ingen dialekt! ;) hehe!
Ja men de var ju kul att man kunde roa er fast man är i ett annat land. inte illa :D

Zelly sa...

Chris, det var superkul att ses en snabbis igår. Vi måste bli bättre på att höra av oss och såklart ses. Vi fyndade lite vi med vid Hovet idag ;) Kramisar Zelly