torsdag 21 maj 2009

In Sundsvall!

Efter en natt som värdinna på Oscarsgalan som vi anordnade för Team 13 på skolan var jag allt annat än pigg imorse när jag skulle ta tåget kl.9. Som tur var kunde jag sova lite på vägen och vara pigg när jag kom hem till mamma! Per och mamma mötte mig på stationen och det var evigheter sen jag såg mamma utanför huset så bara det var ren glädje :) Sen har vi bakat kärleksmums här hemma och nu är dom och hämtar bror Jocke som kommer hem från Grekland. Ikväll blir det grillning och jag hörde ryktas att mamma tagit sitt första glas vin på väldigt länge igår... så kanske man får skåla med mamsen nåt i helgen, vore UNDERBART minst sagt! Hon ser så otroligt fräsch ut, solbränd och snygg! Kan inte tro att det varit som det varit när man ser henne, älskade mamma det är så kul att vara hemma nu! Oscarsgalan igår blev jättelyckad, men jag var tyvärr trött och sliten efter att ha farit och flängt en massa den senaste tiden. Kände att jag inte riktigt gjorde allt jag hade velat göra, men huvudsaken är att vi fixade årets fest för andra teamet och det gjorde vi allt! Med samba-dansare och hela kittet :) Hade ju helst velat stannat kvar i Västerås och i Henriks soffa, men det gick ju inte den här gången. Nu dröjer det till nästa lördag innan vi ses igen, tur att dagarna går fort fram! Vi hade kul när jag var där nu, besökte bland annat Västerås Sky Bar och då slog det mig att jag faktiskt besökt många olika Sky Bars, t.ex Bangkoks, Stockholms, Oslos och Los Angeles. Jag älskar utsikter och med ett glas i handen blir det ju extra trevligt :) Bäst hittills är helt klart Bangkoks som ligger högst upp i en skyskrapa och saknar tak! Mäktigt!

Inga kommentarer: