onsdag 6 maj 2009

Fulla dagar

Senaste dagarna har varit långa och fyllda till bredden! Jobbade på banken igår, dagen efter deklarationerna och det var rätt lugnt. Idag var det skola en sväng och sen hängde jag med Lotta på UNTs mingel på Gillet här i stan. Allt för att nätverka och jaga Fas 2 projekt... försökte sälja in mig själv hos några jag högg tag i där inne, det gick väl sådär... Några visitkort fick jag tag i och ska jobba på det!
Här hade Lotta provat jeans och jag stod och ögonshoppade på allt fint som kommit in på Janemars....
paraplyet i högsta hugg eftersom det spöregnade när jag skulle gå ut! Solen kom tillbaka!!!
I söndags bakade jag och Per pizza och såg en bra film "Burn after readning" kan tipsa om den! Ikväll såg jag, Lotta & Andreas på "Twilight" och den var väl sådär..inte riktigt en film i min smak eftersom den innehöll vampyrer...
Idag har det även varit födelsedag för en speciell person, den firades :)
Imorgon bitti åker jag till Stockholm för ett roligt uppdrag hela dagen och sen stannar jag till fredag kväll för att umgås med mina brudar! :) Ska bli så kul att dansa med er på fredag! Nu sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va du är hemlig nu för tiden i alla dina inlägg kvinna!!!!
Frida

tomtebloss sa...

WEEEEEY, längtar tills imorrn då alla är samlade igen...i en danssal =) Tjohooooo....

Puss puss ses snart sötis!