tisdag 21 augusti 2007

Byter gran mot palm

Imorgon kl.10:20 lyfter jag mot palmerna i underbara Kalifornien. Det ska bli så kul att bo med Frida och Katta, träffa Gino & co: igen, börja nya kurser, gå ut och dansa i Hollywood och sen skaffa sig en solbränna igen. Känner mig allt anat än brun när jag suttit inne på Nordea hela sommaren. Väskorna packas för fullt här hemma, hoppas jag får med allt (och lite till!). Har iaf köpt disktrasor som ej går att hitta i USA, Wetex rocks! Synen blir bättre, det är inga skador på ögonen utan allt ser ut att läka som det ska. MEN jag får stå ut med att världen är suddig ett tag till. Så det blir inget läsa eller se film på planet imorrn vilket är lite segt. Får väl hoppas på att jag hamnar brevid nån trevlig person istället som jag kan prata sönder...helst inte gubben från i februari som hällde i sig sprit, däckade och tog min hand för han ville värma mig...urk! Det kommer självklart vara tråkigt att lämna älskade Uppsala där jag trivs otroligt bra och har så många underbara vänner. Kommer sakna er och tänka på er ska ni veta. Alla PG-människor som roat mig på jobbet i sommar, ni är för härliga! Naja, Tove, Lotta, Sanna, andra Lotta, Henriette....kram på er! Mina danstjejer...önskar så att ni kunde följa med i min resväska så jag fick släppa av er på Element's dansgolv så ni fick shaka av er ordentligt =) Nu får jag inte smita från städningen mer......Om 24h är jag på väg igen, grymt!!!!!

2 kommentarer:

Josefin sa...

Vi önskar oxå att vi kunde följa med!!! Kommer sakna dig massor. puss å kraam

My sa...

Chriiis...jag vill ha uppdatering nu =)
Hoppas allt är bra där borta och att ni har varmt. Här var det tydligen sista sommrdagen idag, så det är väll bara att plocka fram höstkläderna.
puss