söndag 12 augusti 2007

Dagen D imorgon!

Mamma och jag myser lite i Uppsala. Imorgon eftermiddag åker vi till Västerås och Opticare. Håll tummarna för mig att jag blir opererad nu då!!!! Var på en skojig 40års fest igår hos farbror. Herregud vad man tar i fast man är 40 då, fullt hus med massa barn och för mycket mat som vanligt! Men gott var det! Cyklade dock hem rätt tidigt för jag var helt slut. Är det JAG som fyller 40 eller vad? Jag och Eddie fick oss ett gott skratt när vi cyklade bakom mina kära föräldrar som var iförda reflexväst (jag veeeet jag brukar också ha det) och även PANNLAMPA. Så om ni var på väg till krogen och såg mamma komma farandes så kan jag tillägga att hon var nykter. Min mamma är bara extremt praktiskt. Inga undantag görs. =) Återkommer om jag ser på tisdag, håll tummarna för mig. Natti!

5 kommentarer:

Frida sa...

J

Frida sa...

Jag vill inte att du ska se igen. Vem ska jag då ap-flabba åt som försöker treva sig tillbaks till sängen med armarna utsträckta? Har Katta dålig syn?? *hoppas*

Anonym sa...

HÅLLER TUMMARNA för dig å hoppas att du ser utan plastbitar i ögonen, vore ju inte helt fel =) puss på dej

Josefin sa...

uppdatering pleaase

Anonym sa...

HUR HAR DE GÅTT????