fredag 3 augusti 2007

I väntan på natten

Försökte vara trött imorse när jag vaknade för att kunna sova några timmar på eftermiddagen. Jag tror jag misslyckades. Klev upp pigg och har nyss varit och besökt Henriette på hennes salong. Befinner du dig i Uppsala och behöver en frisör finns hon på Salong Lilla My. Hon gör alltid ett toppenjobb och är världens bästa frisör! Idag var jag dock inte där för att bli snygg utan för att prata sönder hennes lunch... Hon är nygift och ska nu bygga hus och skaffa barn och alltihopa så det finns alltid en massa kul att prata om. Hon är alltså inte bara min frisör utan även en nära vän. Om en timma ska jag ner på stan för att träffa My och Lisa. Hjälp, hur ska jag orka jobba 22-07 inatt? Ni får vara vakna med mig, snälla! Hittade en utbildning igår som verkar rolig: http://www.caddie.se/html/ky_sports_marketing.html Jag slängde iväg ett mail och fick svar med detsamma, det uppskattas!

Inga kommentarer: