onsdag 29 augusti 2007

Skolstart igen!

Andra dagen i skolan idag och det kanns riktigt kul att komma igang!
Jag har valt foljande klasser denna termin:
Nutrition 7 - food and culture in America
Political Science 1 - national and California government
Communication 10 - journalism, gender and race
Business 20 - principles of marketing
Sport management and marketing
Det kommer att bli tufft men jag tycker det ska bli jatteroligt att prova pa att lasa sa manga olika saker och lararna verkar vara kanon. Funderade pa att ta bort en av klasserna for att fa ett lattare schema och mer pengar over, men jag tror jag vill ha alla fem klasserna.
Dagarna gar och det kanns som jag varit har lange redan men det har bara gatt en vecka. Idag kopte jag bocker for $325 och da har jag fortfarande kvar bocker att handla. AJ AJ! Ska forsoka hitta begagnade...
Jag, Frida och Katta borjar kl.08 varje morgon sa det ar ingen risk att nan av oss forsover sig vilket kanns bra. Gino kopte en snygg cab i lordags sa han har skjutsat oss hem fran skolan nu tva dagar, skont! Bussen ar ju som sagt ratt creepy...
Nu maste jag skriva ut anteckningar for min Nutrition klass. Skriver nar jag har tid att sitta vid datorn...har fortf inget internet hemma, det kommer den 12e.
KRAM pa er alla dar hemma!

Inga kommentarer: