lördag 11 augusti 2007

Sista fredagen i Uppsala på ett tag

Klev upp klockan 9 för att hinna heja på lillebror som sov här inatt. Han åker på roadtrip med Dan, Alex och Niklas och pappas husbil. Ser så himla kul ut och jag hade mer än gärna hängt på. De åker till Gbg idag och sen till Tyskland imorrn och sen London där de ska mötta upp Lynne. Sedan vidare till Wales där några killar bor som de hängde med i Australien. Det är så bra att känna folk i andra länder, då kan man åka och hälsa på! Jag har jobbat klart! No more Nordea! (för den här gången....). Jag småsprang från jobbet igår med lätta steg. Simmade lite med Eva-Maria och sen tog vi en pizza (bra kombo va?). Jag kommer sakna svensk pizza så det var ett måste att få i sig en sån nu! På kvällen hade vi lite tjejfest hos Tove, riktigt trevligt. Åkte ner på BJ men det var inte någon höjdarkväll där tyckte jag. Har kanske varit ute lite för mycket på senaste tiden för nu känner jag mest för att ligga stilla med en bra bok. Promenerade hem själv kl.02 vilket kanske inte var så smart men jag är ju aldrig rädd så jag inbillar mig att "sånt händer aldrig mig"-attityden funkar utmärkt. Och det har den gjort hittills! Men ikväll är det Tomas 40-års fest så ingen rast eller ro idag inte!!! Och det ska verkligen bli roligt för då får jag träffa min älskade familj och släkt. Jag är en stolt storasyster/kusin för två av mina kusiner och min lillebror Joar tog guld i Mittnorden cup förra helgen! Lillebror Jermias tog brons så det var också kanonbra jobbat. Men dom har ju alla mig att brås på så det är ju inte så konstigt, hehe. Ska duscha och sen packa i ordning. Tåget till norr går om 2h.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du har GRYMT kul på festen ikväll =) pussar å kramar på dej