söndag 5 augusti 2007

Solig eftermiddag

2 av 4 nätter avklarade. Det går helt ok när man har William som sällskap och vi kollar på Dexter och film. Betald filmkväll kan man säga!
Vaknade för nån timme sen och det är HETT ute. Hade varit skönt att ligga i solen hela dagen men jag tror jag sover bättre i sängen faktiskt.
Nu ska jag iaf ut på en promenad med Naja och sen kanske det blir middag med henne och/eller My och Sara.
Bilder från igår, blev bjuden på god Jamie Oliver-mat hos Sanna, Oskar och hundarna =) TACK!





Sanna & Oskar

Jag med lilla Olga!

2 kommentarer:

Frida sa...

men guuuuud va söt lilla Jackson är!!!!!! Ta med honom hit! (jo, han heter Jackson, alla hundar heter det tills jag har skaffat en egen!)

Anonym sa...

Miss Ball! jag kommer skana dig som faan när du åker! Jag gillar inte att du ska tillbax.. What about me.. jag blir kvar här! Jag kommer aldrig förlåt mig själv om jag inet få vara med om nått ÄVENTYR snart! SPARA SPARA SPARA!!! Längtar tills du komemr hem... Kram Miss Cool ( AS FLABB....!!!!!!!!!9