torsdag 2 augusti 2007

Vad är viktigast på jobbet?

1. Att jag trivs med mina arbetskamrater - check! 2. Att jag har goda möjligheter att utvecklas - utvecklas till vad är frågan..? 3. Att chefen är bra (snygg?) - trevlig räcker! 4. Att lönen är hög - höj OB-tillägget tack! 5. Att arbetstiden är flexibel - check! 6. Att företaget jobbar med sådant jag tror på - vem tror inte på pengar? =) 7. Att jag arbetar med sådant jag är utbildad för - jorå.. 8. Att jag känner att det finns förståelse för mig - alla kunder & kollegor förstår mig 9. Att få leda och bestämma - Jag har makt över er, kära kunder, det känns bra 10. Att arbetsmiljön är snygg och trendig - snygg?nja trendig?hardly men man kan iaf höja och sänka borden så lite hitech är det ju! Man får väl vara nöjd antar jag. Utan mina hysteriskt roliga PG-kollegor skulle jag gå under. Nu går jag hem.

Inga kommentarer: