måndag 17 december 2007

1 dag till semester


Wooohooo nu är det bara några timmar kvar tills Eddie landar på LAX! Det var ungefär 1 år och 7 mån sen vi sist umgicks i mer än 5 dagar i rad så det ska bli intressant att se om vi pallar två hela veckor tillsammans?! =)

Väskan packas för fullt och som vanligt har Chris med sig hela garderoben plus allt annat som behövs! Inga värmeljus dock, så Per du kanske kan skicka några? ;-)
(Han mobbar mig och mamma för att vi tycker om att ta med sånt och göra resan lite mysig).

Snart ska vi få nycklarna till nya lägenheten och kanske hinner vi kasta in lite grejer där annars tar vi det när jag kommer tillbaka och de andra kommer från Sverige.
Imorgon har jag min sista final klockan 12 och sen blir det nog taxi raka vägen till flygplatsen för att hinna. Malle och Ante hämtar oss vid midnatt på Tahiti och det känns så spännande att få åka dit. Jag hoppas på sol och härliga dagar och jag vet att jag och Eddie inte brukar ha långtråkigt när vi är på semester.

Såg några fina bilder från Sundsvalls vinterlandskap och fick för en stund lite längtan efter snö och framför allt svensk mat....ni måste alla äta lite extra lax och julskinka åt mig på julbordet. Själv har jag ingen aning om vad jag kommer i jul, vi får la se....=)
Känner att ett litet halsont och lite snuva knackar på dörren men här var det STÄNGT, jag vill INTE bli sjuk nu när jag äntligen är ledig, tack!

Inga kommentarer: