lördag 15 december 2007

På väg till 3rd Street

Vi skulle gå på Will Smith's nya film ikväll - "I am Legend" men vi kom på att vi inte orkar köa för bra platser. I USA är det ju inte numrerade platser på vanlig bio...
Så vi ska in till 3rd Street och hänga på Barney's lite, det blir sista kvällen med alla (utom Frida då) innan jul så det blir kul.

På bilden ser ni mitt nya H&M hårband som faktiskt sitter kvar! Jag brukar aldrig kunna ha söta hårband för de glider alltid av, men det funkar och det drar till och med upp min för långa lugg så jag kan ha den framåt utan att få allt i ögonen =)
Finns garanterat på H&M i Sverige också om någon av er vill shoppa det!
Guld är för övrigt en ny favorit, fint till jul också.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Ohoh måste köpa! Jag har också det där förbaskade problemet, INGA hårband som sitter kvar. Blir alltid så avis på de som kan ha dem utan att de glider av...Men nu blir det andra bullar :)

Hoppas du fått tillbaka lite julkänsla! För julen är uuuuuunderbar :) Stora kramar till LA-bruttan!

Anonym sa...

Dajiaoban tantric mаssage is a been ԁisсovеred within all
the Cracking сivilіzationѕ οf
the ρаst that have been uneaгthеԁ.


Have a look at my blοg post Erotic massage