måndag 10 december 2007

Seg Söndag

Har läst hela dagen och tycker inte jag lärt mig så mycket. Har första finalen imorrn, Political Science, och jag hoppas den går bra. Sen är det bara att fortsätta plugga till marketing och sport management på tis och onsdag. Körde världens klenaste träningspass idag, började nästan skratta åt mig själv på gymmet för jag orkade ingenting och hade ingen inspiration. Kom knappt på nån övning jag kunde göra och så fort jag kände att jag hade sträckt min triceps lite så la jag typ ner. Blä. Gick hem och lagade en middag av nåt gammalt jag hittade i frysen, måste tömma allt nu innan vi flyttar + att jag inte har råd att handla massa god mat. Nej, usch. Ingen bra dag idag, beror nog på att jag bara varit inomhus, det kan inte vara meningen att man ska vara det när man bor här i solen. Och 2a Advent var det ju också idag....men mina julkänslor från förra söndagen försvann fortare än kvickt :-(

1 kommentar:

Frida sa...

men hörrö... det står ju en massa sprit och skit på bänken i köket. När du har tråkigt är det dit du ska vända dig kvinna :) Du borde veta sånt vid det här laget!