onsdag 12 december 2007

Elin, världens goaste!!


Här är jag i Åre våren 2005 då jag och Eddie fick några underbara dagar! Elin jobbade i Åre och hon är GRYM i backarna! =)

TACK snälla söta du för att du gjorde min dag idag!!!!

När jag kom hem från skolan, trött och sliten efter en final och 5h nonstop pluggande i skolan (utan mat!!!) så ligger det ett gulligt julkort på diskbänken. Från Elin Månsson som jag inte sett på alldeles för länge. Vi brukar åka bräda/skidor när vi ses och ibland gå på promenader i Sundsvall men nu var det såååå länge sen. Jag hoppas du trivs i Stockholm och att plugget går bra för dig. Till våren får vi ta och ses!

Du gjorde mig jätteglad idag ska du veta, STORA JULKRAMAR till dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

hey girl!! klart jag måste skicka julkort även till dig!!!! Här i Sthlm leker livet, har luciatåg imorgon (har i ett svagt ögonblick gått med på att sjung solo......)sen bär det av på kryssning med skolan. Bara en skoldag kvar innan jullov!!! Åker till Åre en sväng, så jag tänker på er då, förutsatt att ni tänker på mig i solen!!! kramar i massor...........