fredag 7 december 2007

Jag åker med pepparkaksbussen

Titta så fina bussarna är nu i juletid =)
Tyvärr är det fortfarande samma läskiga människor som åker med den men ändå, lite roligare känns det ju att kliva på en så julig buss! Har man inte riktig snö får man rita dit låtsas snö!

Veckan har varit tröttsam, lite sömn och mycket förberedelse inför presentationen som jag hade idag. Den kändes bra och jag fick beröm från flera andra i klassen vilket alltid är kul. Men jag älskar fortfarande inte att stå och prata framför klassen, men jag VILL verkligen träna mer på det framöver så jag kan göra det när som helst och hur som helst. Precis som pappa :-)

Nu har jag stoppat i mig sista pajbiten och ska åka till skolan igen och möta Gino. Vi ska iväg och servera judar igen hela kvällen. Hoppas på en lång kväll för det är enda gången vi får jobba i helgen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbar julbuss!!!! OJJJJ vad ni jobbar. Hoppas det går bra =) puss & kram TREVLIG HELG