fredag 14 december 2007

Min sköna torsdag avslutades med glass

Det finns inget bättre än att vakna och känna att man inte har några superviktiga måsten. Det händer inte ofta, eller man tar sig inte tid för det tillräckligt ofta, men IDAG hände det. Jag behövde bara kliva upp, jag valde att gå och träna en sväng och sen åkte jag till Beverly Hills med Fredrik och Henrik och hur tråkigt är det? =) Vi gick runt i Beverly Center bland Gucci, Luis V, D&G, Burberry, Ferarri.....och H&M. Tror kanske att amerikanarna inte riktigt fattat vilken som är jokern i den leken =) Tur är väl det för jag har råd med H&M och inte det andra. Hårsnoddar, hårband, spännen och nya trosor var välbehövligt! Sedan åkte vi vidare till Urth Café i Santa Monica och jag drack den godaste Cappuccinon nånsin. Krämig och GOD och jag längtar redan efter nästa gång jag får dricka den. Ikväll har jag förberett lite för flytten och packningen som ska ske i helgen och när jag som minst anade det så dök Gino och Jack upp här hemma och bjöd på GLASS. De vet vad som krävs för att jag och Katta ska bli glada =) Som tack visade jag Victoria Secret's Fashion Show för dem som jag spelade in häromdagen. JAG vet vad som krävs för att dom två ska bli glada, hehe. (Och ja Eddie, den finns kvar så du kan också få se den när du kommer....) Jag och Frida döpte om den till "Komplex-showen" för det är precis vad det är. Man vill spy på Heidi Klum till exempel. Jag skojar inte. Nu sover Katta och Frida är hos Marcus för dom drar till Vegas imorrn för en romantisk weekend som jag verkligen unnar dom. Han är ju aldrig ledig men nu äntligen kom de iväg! Jag ska plocka undan lite och fundera över vad man har på sig på Tahiti...jag har aldrig varit i paradiset förrut och äger inte så många paradis-aktiga pjäser....men det kanske funkar att vara paradis-slyna? vad tror ni? ;-) Okej, jag säger godnatt utan att ha sett en endaste Lucia på hela dagen....måste vara första gången i mitt liv!

1 kommentar:

Anonym sa...

PARADISET, vilken grej. man ska ju passa på när man är därborta egentligen! LYCKA TILL med flytten, titta till vårt rum så det inte känner sig så ensamt och övergivet ;) kram och trevlig helg