onsdag 5 december 2007

Middag, annars dör jag av hunger

Det har tagit mig 2 timmar att göra denna tacopaj so it better be delicious!!!! Är så fruktansvärt hungrig (ja, Per!) att jag inte kan sitta stilla...brukar ni också känna så? =)
Ska förbereda en presentation sen som jag har på torsdag. Nån mer än jag som inte tycker om grupparbeten när man inte får välja sin grupp och vet att folk tar ansvar???
Jag är så less på min grupp att jag är tveksam till hur det kommer gå...det vi ska göra är ta fram en promotion plan för en ny nattklubb här i Santa Monica. KUL projekt men som sagt, grupparbeten är inte alltid lika kul.

Fick tillbaka min business plan igår (mitt gym) och den spikade jag nästan...187/190 poäng + en massa beröm från läraren. Hon och jag pratar en massa om gym och träning och det är SÅ inspirerande. Får väl leta sponsorer när jag kommer hem till Sverige då så jag kan öppna stället i framtiden..... =)


4 kommentarer:

Per sa...

Chris, kan Du vara släkt med Nina och Agneta...?
Julkramar /Per

Josefin sa...

jaa men jag öppnar med dig! Josse å my oxå

Jag kommer 31 januari =) Ses då

Josefin sa...

YEEEEEEEEEEEEEEY

Josefin sa...

PUSS Å KRAAAM