söndag 16 december 2007

Harry Potter in pink

Snygga brillor jag snodde på jobbet igår va? Tänkte inspirera Tobbe lite som jag vet ska köpa nya nu, kanske nåt sånt här skulle vara lite annorlunda och kul? ;-)

Dom har alltid en massa roliga accessoarer (stavas?) som delas ut på dessa fester och igår var det brillor, blinkande diadem och pärlhalsband!

Jag var SÅ trött på jobbet igår men höll ändå ut till klockan 01 och det var ganska lugnt för det var bara en Bat Mitzvah (heter så för tjejer) med 150 pers och jag var ansvarig för 4 barnbord så jag slapp hälla upp vin och bära tunga tallrikar, tack sa jag!

Har aldrig sett så mycket mat slängas som igår dock, det är riktigt hemskt...alla uteliggare i L.A. skulle kunna leva gott på den där maten i flera veckor.... istället slängs det bort.

Nu ska jag och Malin köra till Newport där vi ska jobba ikväll, jag har ingen aning om det är i ett tempel eller om det är privat fest. Imorrn ska jag packa och på tisdag kväll är det SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA...men hörru, du har inte berättat hur flytten gått??? Trivs ni, vavavavava ;) Shit vad ni verkar jobba på, vad roligt! Trevlig fjärde advent oxå. KRAM

Josefin sa...

ååå newport hälsa mina kära O.C vänner, för dom finns väl där på riktigt .... inte Marissa då (RIP)


=) Ha de bäst vännen

Anonym sa...

HAHAHAHA, var inte du med i Beatles?

Jag skiter i de jag bestämt mig för, jag tar dom där! Finns dom med 3d-figur-i-glaset?