tisdag 18 december 2007

God Jul så länge


Nu åker jag till skolan för sista provet och sen till LAX och vi flyger 17:40 ikväll och landar på Tahiti vid midnatt. Katta flyger till Australien och Gino,Frida och Kalle åker till Sverige så vi kommer vara lite utspridda ett tag. När vi ses igen bor vi i allafall i världens finaste lägenhet, vi var där igår och Sara och Josse, ni kommer ÄLSKA den! Längtar tills ni kommer hit!
Jag kommer säkert blogga från Tahiti, men skriver ändå
GOD JUL
till alla mina vänner!

Visst hittade jag en fin tomteluva på Victoria's Secret? Rosa och fluffig!
Det fanns även små mini-kjolar och tröjor till men det blev lite väl mycket...=)

KRAM på er alla!

7 kommentarer:

Josefin sa...

åååå ja vill komma nuuu

massa julkramar!!!! ha de underbart

Anonym sa...

GOD JUL på dig med =) och ha en underbar resa !

tobias sa...

God Jul på dig med Jansson! Ha det bra i paradiset, och hälsa knoll och tott!

/tobbe

Anonym sa...

God Jul Chris!!! Ha de så underbart där borta nu! Puss å kram!

Josefin sa...

GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lussebullskramar skickas......NU! :)

Frida sa...

Nu ar jag i VInterland! Eller det ar kanske inte vinterland for det ar nastan ingen sno..... men i alla fall. Hoppas du har det bra!

Kalle sa...

God Jul på er! I Sverige har dogge har gjort en jullåt.. idiot som försöker pajja min jul-charter. :)