söndag 26 juli 2009

Avslutning, semester sommaren -09

Det blev en tuff hemresa från ön pga färjekrocken i onsdags och kaos i schemat. Jag och Fia kom inte med samma båt som Mary och Lotta utan vi blev kvar i Visby 11h extra... då hann vi med lite beach, lite bad, lite solnedgång, mycket skräpmat, lite span, lite mys och en lång promenad. Tack vännen för att du stod ut där på slutet:-) Vi åkte hem 00:50 och jag såg en jobbig natt i Sthlm framför mig. Men på färjan uppenbarade sig min räddning i form av Petter, en gammal vän som hade bil och plats för mig :) UNDERBART! Så jag var hemma vid 06 imorse och sov en stund innan jag försökte styra upp packningen och städa lite... usch va trist att göra sista dagen på semestern. Blev iväglurad till gymmet också, inte direkt en toppformsdag kan jag lova... så jag surrade mest och det var trevligt det eftersom det var en ny bekantskap som lurat iväg mig. Bra med folk som tar för sig, det gillar vi. :) Blygisar vinner ingen uppmärksamhet... Ikväll blev jag bjuden på middag hos Lotta av henne, Per och Andreas... det är det bästa sällskapet på söndagarna även om alla var slitna och trötta... det sas inte så mycket hos ett annat högljutt gäng. Alla hade varit på äventyr i helgen och ser inte fram emot måndag morgon så jättemycket kanske. Andreas har fått nytt jobb och ska köpa lägenhet. Bli vuxen sa jag, men han hävdar att det dröjer lite till :) Älskar min fina Uppsalafamilj och uppskattar alla stunder med dom. Det som gör att jag inte tycker det gör nåt alls att jag inte har en aning om när jag får semester nästa gång... min vardag kan bli hur bra som helst i höst! ALLA förutsättningar! Kalas! Nu ska jag sova och ladda för SKOLA imorgon, helt otroligt hur snabbt 5 veckor gått. Det ska bli jätteroligt att träffa alla igen och den här hösten ser jag verkligen fram emot!!!!!!!

Inga kommentarer: