onsdag 29 juli 2009

UNT-projektet är igång!

Då ska vi utrota den här febern bums nu då! Jag har inte tid att vara sjuk nu, två dagar i sängen får räcka för denna gång! Proppar i mig Resorb och Panodil mm. Sjuksyster-Lisa tipsade om det bästa: 2 Panodil och 1 Ipren samtidigt ska vara det bästa! Let's try it...
Idag hade vi PROJEKTSTARTUNT med marknadschefen Theo. Det var ett supertaggat gäng som tog plats och först fick vi en rundtur på vår nya arbetsplats, sen gick vi igenom förväntningar och syfte med vårt projekt mm. Sist men inte minst fick vi lunch på PLOCK där vi satt ute i solen i 2h och snackade om allt annat än jobb - USA för det mesta eftersom Theo varit där hela sommaren :) Han försökte bland annat sälja in sin 72-åriga multimiljadärs-polare till oss brudar ;) Jag skulle nog kunna fixa mitt greencard där, haha! Tur att man kan skoja om sånt. Det var skitkul att höra alla hans stories från USA och jag antar att vi kommer fastna ganska ofta i liknanade diskussioner under mina 10 mån på UNT. Jag älskar honom redan och kunde inte fått en bättre LIA-plats! Imorgon ska vi dit igen och då får vi våra laptops och jobbmobiler så då kommer man verkligen känna sig som en i gänget vilket är viktigt och kul. Sedan ska vi formulera mål och syfte tillsammans för att kunna skriva en Projektplan med deadline den 28 aug. Full fart och jag ser fram emot 10 mycket lärorika och fullspäckade månader med många bra resultat.

1 kommentar:

tobbe sa...

LYCKA TILL! Du kommer göra succé!