tisdag 14 juli 2009

Värme ute & inne!

Idag har det varit varmt och skönt ute igen, jag saknar solen kom tillbaka!!! Skulle gärna få några lata dagar på stranden nästa vecka, vore inte helt fel fast å andra sidan gör det inget om det blir mulet för då ligger jag bara inne och vilar upp mig :) Skönt det med! Sprang en runda med My ikväll och vi var ju riktigt duktiga. Jag inviger mina nya skor och dom känns kanon, roligt! TACK igen, pappa! Jag vill ju bli en löpare, jag vill jag vill men det är tungt att löpträna... fyyyy... lättare när man är två dock :) Bra kämpat My! Hon och Patric bjöd på Tacos sen så jag och Fabian åt och blev mätta! Sen såg vi på "So you think you can dance" - alltid bra och inspirerande! Jag lärde mig ett nytt uttryck ikväll som jag garvade åt.... Fabian jobbar som "brandis"... Någon som hört det förrut? My beskrev det klockrent genom att dra jämförelsen mellan Brandis och när hennes mamma kallar Frälsningsarmén för "Frälsis". HAHAHA :) Nu blir det sova för imorgon efter jobbet blir det mera rolig lek! Tycker om mina vänner! Lotta, Mary och Bella drar till Halmstad imorgon så alla som befinner sig där får se upp för guldbrudarna som intar staden :)

Inga kommentarer: