tisdag 28 juli 2009

Glad men sjuk

Igår fick jag gå hem från skolan för jag kände att jag hade feber :-( inge kul alls eftersom vi har 2 roliga dagar på skolan nu med Teambuilding... men sover man inte på en hel natt och sen dessutom en massa fest på det så får man ju skylla sig själv kanske. Typiskt. Så jag behövde sova lääääänge, låg i sängen hela eftermiddagen igår och klockan 22 knackade det på köksfönstret... där stod Per & Lottie som ville komma in en sväng. Sötisarna kommer sen in till mig där jag ligger i sängen med allt detta.....: Hur gulliga är dom inte?? :) Jag fick en massa frukt, godis, blåbärssoppa, en norrlandsguld (haha!), en smoothie och boken "aldrig fucka upp"... Jag skulle klara mig en vecka i sängen om jag måste :) Jag har verkligen världens finaste och mest omtänksamma vänner och jag hoppas att fler tänker på hur mycket små gester faktiskt betyder för sina nära och kära. Det krävs aldrig en speciellt stor handling för att visa värme och kärlek. Senaste veckan har jag fått många fina meddelanden och ord som betyder mer än man kan tro... Jag ligger nu i sängen och försöker styra upp vad som ska göras framöver...kroppen behöver vila men huvudet hinner inte slappna av helt, projektet på UNT kör igång imorgon och då måste jag vara där. Sen till helgen blir det Sundsvall en sväng för att träffa släkten och även ha en rolig kväll med Fia, Johanna, Lars och Anders igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älskling! stackars dig jag önskar att vi bodde ihop och att jag kunde vara din lilla husneger. du kunde ha haft en liten plinga så hade jag kommit direkt! jag har mysigt uppe i skrapan med chefen. vi babblar på om allt och jag drömmer mig bort in i harrys armar.. haha! Borde fråga om han vill gå på bio eller nått..
saknar dig min lilla sjuka banan. puss puss krya på dig!! // TräningsMyran!