tisdag 14 juli 2009

Grattis Mamma!

G R A T T I S!!!!!!!!!!! IDAG FYLLER ÄLSKADE MAMMA ÅR! Jag & mamma njuter av solnedgången i La Jolla (San Diego) oktober 2007. Du förtjänar egentligen inget annat än världens största tillställning och firande, men jag vet ju att du inte firar så mycket just idag.. Men nästa vecka får vi fira lite grann när vi är på Gotland tillsammans. Ibland kan jag verkligen se likheterna mellan oss... :) Du är min mamma och det märks!
LOVE YOU!!!!! Härliga minnen från när mamma och Per var och hälsade på mig i Cali 2007.
Det här är typiskt mamma för mig, tillsammans med mycket annat förstås! Hoppas att vi kan åka på en rolig resa tillsammans snart igen...för en gångs skull kanske jag kan hänga med i ditt vandringstempo :) PUSS på födelsedagen från mig!!

Inga kommentarer: