fredag 31 juli 2009

Sundsvall yao!

Väntar på att Johanna, Lars och Fia ska komma och plocka upp mig. Skönt att åka bil upp. Dom ska på bröllop imorrn så jag passar på att låna ut mammas hus när hon och Per inte är hemma och sen får jag trevligt sällskap. Ikväll kan vi förhoppningsvis wakea och sen ska vi fira att den här mannen köpt sitt första HUS! Hur coolt är inte det? Jag och Anders har alltid sagt att HUS VID HAVET ska man ha. Ja, och nu hann Anders först och glad är jag för hans skull. Du är min idol som vågar satsa och kör på det du vill och inte tar en lägenhet i stan som alla andra. Det här kanske blir nya sommarkollot =) Så skönt sms jag fick i tisdags: "Köpa hus - check!" Haha! En dag blir det min tur, lita på det! Och nu vet jag ju var jag kan bo när jag åker hem framöver :)

Inga kommentarer: