söndag 5 juli 2009

Härliga Alnön!

Helgen har tillbringats på Alnön och främst hos Mary och Kalle som har den här vackra tomten.. Jag är helt slut och känner att jag skulle behövt en till söndag, men imorgon är det jobb och jag är kvar i Sundsvall några dagar till. Planen var att sticka hem idag men jag har det så bra här så jag åker senare i veckan... jobba kan jag ju lika gärna göra här vilket är ett stort PLUS. Igår var det 4TH OF JULY = USAs NATIONALDAG! Det firades med stil kan jag lova! Barbeque med många härliga vänner, bland annat dessa tre snyggingar... Markus, Johan och Anders.
Jag får dra veckans bravader en annan gång för nu måste jag sova för att orka upp och jobba! Har många härliga bilder och minnen från helgen, tacksam att ha så fina vänner! TACK Mary & Kalle för att ni hostar SOMMARKOLLO 2009 :)

Inga kommentarer: