fredag 3 juli 2009

Helgen är kommen!

Nu är det helg igen, så otroligt skönt!
Igår blev jag snygg i håret tack vare den här blonda snyggingen! Emmi, det är alltid ett rent nöje att tillbringa tid med dig och jag är glad för din skull att det inte blev katastrof igår, haha! Är så glad att du finns och du & Cliff är sommarens finaste par!!! Love you both!
Nu är världens bästa Fia i stan och jag längtar efter henne, ikväll ska vi hitta på nåt. Först blir det grillning hos storebror på Alnö, precis som i fjol. Älskar att träffa mina fina syskon och vänner i en fin blandning!
Katta är hemma från L.A. och har hittat till Sundsvall. Chock! Och Sara är här från Sthlm, så många är samlade och man önskar att dygnet hade mer än 24 timmar...
Nu måste jag hitta en inpackning på stan innan jag knatar hem och möter syster! TGIF!

1 kommentar:

Johanna Wiström sa...

hello! ääälskar din header...kortet är bara så häftigt! kramkram