lördag 18 juli 2009

S-E-M-E-S-T-E-R!

Så kom då äntligen den här efterlängtade fredagen... min sista dag på jobbet för denna sommar! Jag är ledig en hel vecka nu och ska ha semester!!!! Det var väldigt länge sedan jag mådde bra och var ledig. Känner att det nästan varit på bristningsgränsen för psyket senaste halvåret så den här veckan kunde inte komma för tidigt. Det är jag glad för. När jag var i L.A. var nog sist jag var ledig och verkligen slappnade av.. men den ledigheten slutade inte så lyckligt för min del och sen jag kom hem därifrån har jobbiga saker löst av varandra vilket varit en stor prövning. Men det får inte vara något som jag fokuserar på nu, för nu ska jag NJUTA av mitt underbara liv, av den svenska sommaren som är härlig, av mina fina vänner och av allt jag har möjlighet att göra. Jag är frisk, glad och ledig - kan inte bli så mycket bättre! Dessutom får jag tillbringa semestern tillsammans med några av mina allra bästa vänner på en väldigt speciell plats... mer om det senare :)' Efter jobbet vart det lite firande i form av en god middag på UKK's uteservering med Peran... gott och väldigt skönt att sitta ute i 25 graders värme och bara softa.
Efter middagen tog vi en promenad genom ett ganska stilla Uppsala... fint längs ån...
...Åkanten är nog den populäraste restaurangen på sommaren...
....för ett ögonblick trodde vi att vi var i Venedig :P Restaurang Tzatziki ligger också fint!
Vi gick hem till mig och skulle se film... den var såååå kass att vi slumrade till och slog av....minns inte ens titeln.. Per är känd för att alltid välja högklass-filmer *HOST* ;) Nu ska jag packa lite grann och sen sussa gott på kudden för jag är så glad och lättad att jag har jobbat klart för i sommar och att jag får en vecka ledigt innan skolan kör igång igen och då är jag förväntansfull inför en spännande höst. Tänker på alla jag tycker om när jag går och lägger mig... hoppas ni mår bra vart ni än är ni som läser. Kramar och kärlek från mig♥

Inga kommentarer: