fredag 10 juli 2009

Uppladdning!

Efter jobbet promenerade jag till Andreas för att käka middag med gänget... ...ikväll körde jag på tema färgglatt! :) Jag blir glad av att ha färg på mig!
Vi blev 11st ikväll och Andreas bjöd på smarrig lasagne, ljuvligt egenmalt kaffe, kex & ost och vin till alla som inte ska simma imorrn :) Jag & Lottie får spara oss till imorrn kväll och det gör inget. Vi hade en riktigt trevlig kväll, kul att träffa alla igen!
....det är inte så lätt att få Peran att göra en insats i köket, även fast han hävdar att "vi delar på arbetssysslorna som syskon gör..." Tydligen gäller även FASTA arbetsuppgifter, dvs Lottie skulle diska allt och Per skulle enbart torka. :)
Om 7 timmar ska jag åka och hämta upp Lottie och sen drar vi till Vansbro, jippie!!!!! Väderprognosen säger 13 grader och regn. Ja, det här känns galet nu! :)

1 kommentar:

Josie1 sa...

Jag håller på dig!!! Simma lugnt

Mycke kärlek till dig från mig och jag förstår att du längtade till Vegas, det gör jag med så jag kan nog inte se filmen haha

pusss